Reklamacje i Wymiany
ZWROTY, WYMIANA
1. Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni on momentu otrzymania
przesyłki. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o
przesłanie go w powyższym terminie na własny koszt lub dostarczenie go osobiście, wraz z informacją
czego oczekują Państwo w zamian (wymiana lub zwrot pieniędzy) . Zwrot pieniędzy tylko przelewem .
2. Żądając zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru , wymagane jest dołączenie wydrukowanego,
wypełnionego i podpisanego formularza (.. reklamacja i wymiana...Zwrot..) oraz paragonu.
3. W przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi, dopuszczamy możliwość wymiany towaru,
na taki sam towar z skorygowanym rozmiarem na warunkach podanych w dziale zwroty.
4. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
5. Towar jest odsyłany przez klienta na własny koszt. Sklep Chrom odsyła wymieniony towar na koszt
klienta , który wynosi 15 zł. Możliwe jednak, że sklep Chrom nie ma innych rozmiarów z wybranego
towaru, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się ze sklepem i uzgodnić ewentualną
wymianę na inny produkt w tej samej cenie , ewentualnie droższą za dodatkową opłatą.
6. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
7. Produkt, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłana po wymaganym terminie, bez metek lub
pudełka, zabrudzony lub zniszczony), będzie odesłany na koszt klienta.
8. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia
przez CHROM pokrywa sprzedawca.
9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Wzory do pobrania:
Zwroty
Raklamacja i wymiana
Zwroty prosimy przesyłać na adres:
Sklep CHROM
ul. Wajdeloty 10
80-437 GDAŃSK